REFLEXIÓ SOBRE L'ORGANITZACIÓ DELS SERVEIS TÈCNICS MUNICIPALS A LA PROVÍNCIA DE BARCELONA: ANÀLISI PER TRAMS DE POBLACIÓ MUNICIPAL

978-84-7794-169-9

Papers de gestió, 1

Una de les condicions per al desenvolupament territorial dels pobles i de les ciutats és disposar d una oficina tècnica municipal ben organitzada i augmentar-ne l eficàcia, ja que, a més de les seves funcions clàssiques, actualment han d assumir més competències i exercir noves funcions. L objectiu de l estudi publicat en aquest número de "Papers de gestió" és conèixer la realitat actual de les oficines tècniques a la província de Barcelona, a fi d analitzar el seu funcionament i el seu grau de desenvolupament. S agrupen els municipis per nombre d habitants i s elaboren organigrames tipus per a cada tram de població resultant.
Extracte del sumari:
- Classificació i sistematització de les funcions de les oficines tècniques municipals.
- Característiques de les oficines tècniques municipals.
- Esquemes dels organigrames dels ajuntaments seleccionats.