JOVENTUT, TERRITORI I CIUTADANIA: ESTUDI D'ORIENTACIÓ DE LES POLÍTIQUES LOCALS DE JOVENTUT A LA PROVÍNCIA DE BARCELONA

Diputació de Barcelona. Àrea de Cultura. Oficina d (Autor) / Giménez, L. (Director) / Gomà, R. (Director) / Llopart, Í. (Director)

Des de l'any 1985 les polítiques locals de joventut, elaborades dels ajuntaments amb el suport de la Diputació de Barcelona, s'han renovat i estès a tot el territori de la província de Barcelona. Després de gairebé vint anys calia analitzar-ne els resultats i reflectir les necessitats i els reptes de futur d'aquestes polítiques. L'objectiu d'aquest informe, dirigit per la UAB, és doble: d'una banda, conèixer i apuntar noves tendències de les pautes actitudinals i relacionals, els canals de sociabilitat, la praxi ciutadana i les relacions amb el territori de la població entre 16 i 29 anys. I de l'altra, elaborar propostes que haurien de recollir les polítiques municipals de joventut en el futur.

Otros libros del autor