INVESTIGACIÓ SOCIAL I GENT GRAN EN L'ADMINISTRACIÓ LOCAL: SÍNTESI DE METODOLOGIES APLICADES I RESULTATS OBTINGUTS

Palau, N. (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea de Benestar Social. U (Autor) / Sampere, E. (Autor) / Herrador, E. (Autor)
Materias:
Bienestar social, Participación ciudadana, Gente mayor
Agotado

Aquest llibre no és un informe de resultats i conclusions d'una investigació concreta en el camp de la gent gran, sinó un recull daquestes experiències de recerca realitzades en aquest àmbit, en alguns dels municipis de la província de Barcelona, al llarg de quatre anys, amb objectius, recursos, metodologies i finalitats diferents, que ara es completen amb un procés danàlisi i reflexió que permetrà un procés d'elaboració posterior. L'obra ha estat possible perquè hi ha un reconeixement explícit, per part de molts ajuntaments, de la importància de la investigació en aquest camp, per tal de conèixer més a fons les problemàtiques i necessitats que afecten la seva gent gran, i per orientar les actuacions futures.