BASES PER ELABORAR PLANS DE CONTINGÈNCIA DELS SERVEIS MUNICIPALS DE SALUT PÚBLICA PER FER FRONT A LA COVID-19
Llibre d'impressió a demanda

Anthesis Lavola (Autor) / Diputació de Barcelona. Servei de Salut Pública (Coordinador)

Eines
Serie:
Salut Pública, 8

El present document estableix les bases perquè els municipis puguin elaborar o determinar plans de contingència en l'àmbit de la salut pública, a fi de poder anticipar-se i preparar-se millor davant de futures emergències sanitàries.

La finalitat dels plans de contingència resultants és establir els procediments, l'organització i els recursos necessaris perquè les estructures locals de salut pública puguin garantir la prestació dels serveis i coadjuvar a minimitzar l'impacte que ocasiona una situació de pandèmia similar a la viscuda amb la COVID-19.