- Autoria
- Martuscelli, Sara (Autor) / Odriozola, K. (Direcció)
- Editorial:
- Diputació de Barcelona
- Any d'edició:
- 2018
- Pàgines:
- 87
- Col·lecció:
- Eines
- Sèrie:
- Administració local, 2
- Sota demanda. Disponible en 2-3 dies per a la Península
Gestionar d'una forma proactiva i estratègica la imatge i reputació d'una ciutat o territori ha esdevingut una necessitat cada cop més rellevant en el marc de les polítiques de posicionament i promoció dels territoris, especialment a escala internacional.En aquest context, les xarxes d'ambaixadors són una eina a disposició de les administracions públiques locals per contribuir a promoure el desenvolupament i una percepció positiva del territori.Aquesta publicació presenta casos de bones pràctiques locals i internacionals i mostra els elements metodològics principals que cal considerar a l'hora de formular una estratègia de promoció a través de la figura dels ambaixadors. Es tracta d'una aproximació inicial a la matèria i del primer estudi amb aquestes característiques que es realitza a la Diputació de Barcelona.
Altres llibres de la matèria
Subscriu-te al butlletí per a estar informat de les novetats editorials de la Llibreria de la Diputació
T’interessa un tema específic? Coneix-ne els destacats