GUIA PER A L'AVALUACIÓ DE L'IMPACTE DELS PROGRAMES D'HORTS SOCIALS

GUIA PER A L'AVALUACIÓ DE L'IMPACTE DELS PROGRAMES D'HORTS SOCIALS

Català
Autoria:
Ajuntament de Premià de Dalt (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea d'Atenció a les Perso (Direcció)
Editorial :

Any d'edició:
Pàgines:

Col·lecció:
Eines
Sèrie:
Benestar i Ciutadania, 6

Els programes d'horts socials que s'implementen en molts municipis, en el marc de les iniciatives d'inclusió social i d'agricultura social, es consoliden com a una bona eina de dinamització comunitària, ja que posen en valor les capacitats de les persones que hi participen. En aquesta guia, es planteja la necessitat de fer un pas més i definir una proposta avaluadora del recurs per mostrar els resultats d'aquests programes i la seva validesa per al treball social. Avaluar un programa, tant en les persones destinatàries com en els propis serveis socials, és important per poder orientar millor les iniciatives que sorgeixen, polir-les i millorar-les. A partir de l'experiència del programa d'horts socials de Premià de Dalt, la guia defineix diferents variables i paràmetres observables, i fa una proposta de metodologia, processos i eines útils a la finalitat avaluadora.

Localització

Altres llibres de la matèria

Subscriu-te al butlletí per a estar informat de les novetats editorials de la Llibreria de la Diputació