Guia de Branding Territorials per als ens locals
Estratègies de marca territori
- Autoria
- Sabaté, Xavier (Autor) / Navarro, Irene (Autor) / Basora, Xavier (Autor) / Romero-Lengua, Jordi (Direcció)
- Editorial:
- Diputació de Barcelona
- Any d'edició:
- 2019
- Pàgines:
- 106
- Col·lecció:
- Eines
- Sèrie:
- Economia i treball, 8
- Sota demanda. Disponible en 2-3 dies per a la Península
Les estratègies de marca ocupen un lloc destacat en les polítiques públiques locals. Des del punt de vista de la dinamització econòmica, són utilitzades tant per atraure talent, turistes, inversions, etc., com per promocionar els productes i empreses dels territoris. A més, les marques, enteses en sentit ampli, incideixen en l'autoestima de la població i reforcen el conjunt de valors que, en cada indret, orienten el desenvolupament.La guia que teniu a les mans és una eina de governança participativa pensada per cobrir el buit que hi ha a casa nostra entre el pensament estratègic i els marcs de comunicació. El nexe d'unió són els valors, i el brànding es converteix en un procés per dotar els territoris de significats a través de la marca.
Altres llibres de la matèria
Subscriu-te al butlletí per a estar informat de les novetats editorials de la Llibreria de la Diputació
T’interessa un tema específic? Coneix-ne els destacats