Guia de Branding Territorials per als ens locals
Llibre d'impressió a demanda

Guia de Branding Territorials per als ens locals

Estratègies de marca territori

Català
Autoria
Sabaté, Xavier (Autor) / Navarro, Irene (Autor) / Basora, Xavier (Autor) / Romero-Lengua, Jordi (Direcció)
Editorial:
Diputació de Barcelona

Any d'edició:
2019
Pàgines:
106

Col·lecció:
Eines
Sèrie:
Economia i treball, 8

Les estratègies de marca ocupen un lloc destacat en les polítiques públiques locals. Des del punt de vista de la dinamització econòmica, són utilitzades tant per atraure talent, turistes, inversions, etc., com per promocionar els productes i empreses dels territoris. A més, les marques, enteses en sentit ampli, incideixen en l'autoestima de la població i reforcen el conjunt de valors que, en cada indret, orienten el desenvolupament.La guia que teniu a les mans és una eina de governança participativa pensada per cobrir el buit que hi ha a casa nostra entre el pensament estratègic i els marcs de comunicació. El nexe d'unió són els valors, i el brànding es converteix en un procés per dotar els territoris de significats a través de la marca.

Altres llibres de la matèria

Subscriu-te al butlletí per a estar informat de les novetats editorials de la Llibreria de la Diputació