Girona: treballar i viure

Girona: treballar i viure

Boadas, Joan (Autor) / Iglesias, David (Autor)
Editorial Efadós

978-84-19239-77-8

Catalunya Desapareguda

La narrativa d'aquesta publicació, construïda sobre la base dels fons fotogràfics del Centre de Recerca i Difusió de la Imatge (CRDI) de l'Ajuntament de Girona, s'elabora al voltant dels oficis tradicionals, transformats amb el pas dels anys, i alguns d'ells fins i tot desapareguts. Molts d'aquests essencialment manuals, d'altres ja molt mecanitzats, doncs l'època de la fotografia corre en paral·lel a la industrialització del país. Aquestes 181 fotografies, compreses entre el 1890 i el 1995, permeten reflectir l'evolució d'una part del paisatge humà en un mateix escenari, la ciutat de Girona.