CALDES DE MALAVELLA DESAPAREGUDA

CALDES DE MALAVELLA DESAPAREGUDA

Martínez Comas, Marc (Autor) / Ciurana, Mateu (Autor)
Editorial Efadós

978-84-18243-50-9

Catalunya Desapareguda

Des del primer dia en què algú va plantar una càmera per captar una imatge del poble fins als nostres dies en què ho fotografiem tot, la vila ha deixat un rastre en imatges. Aquest recull de la Caldes de Malavella desapareguda s'ha pogut fer gràcies a les velles instantànies que, en molts casos, han romàs guardades en calaixos o àlbums familiars. Proposa una mirada sobre indrets i persones que, en paradoxa amb el títol d'aquest volum, no desapareixeran del tot mentre els conservem per veure com eren els balnearis, les plantes embotelladores, les fonts i deus, i l'activitat social i comercial. En una paraula: la vida.