Barcelona. La meva ciutat

Barcelona. La meva ciutat

Luz García, Marina (Autor) / Caamaño, Neus (Il·lustrador) / Vindel Bonet, Alba (Traductor)
Ajuntament de Barcelona

978-84-9156-514-7

Quantes persones vivim a Barcelona? De quins llocs venim? Estudiem molt? Hi ha habitatges per a tothom? I espais verds i llocs per jugar o practicar esport? Què fem per ser sostenibles? Qui treballa per a la ciutat? Com participem? Trobareu les respostes de la mà de la Laia, una nena d onze anys que vol conèixer més a fons Barcelona, i que no dubta a preguntar a família, amics, veïns i persones que treballen a la ciutat. Aquest llibre àlbum recull les principals dades estadístiques de Barcelona i de la gestió de l Ajuntament d una forma molt visual a través d il·lustracions i gràfics perquè estiguin a l abast d un públic infantil d entre 10 i 12 anys. I també convida a les nenes i els nens a descobrir la ciutat i els seus barris i a plantejar-se com millorar-la i participar-hi.