RECULL D'EXPERIÈNCIES I ACTUACIONS MUNICIPALS DE LES OFICINES TÈCNIQUES I DE LES ÀREES TERRITORIALS

Diputació de Barcelona. Àrea de Cooperació. Oficin (Autor)

978-84-7794-243-6

Papers de gestió, 12

Els ajuntaments han estat presents i protagonistes a totes les activitats del Programa d assessorament municipal en gestió d obres. La publicació d aquest número de "Papers de gestió" vol reflectir aquesta realitat donant directament la paraula als tècnics i als gestors municipals per presentar les seves realitzacions. La publicació recull les iniciatives municipals presentades en les jornades i seminaris del Programa. Extracte del sumari: -Es publiquen aportacions dels ajuntaments de: Barberà del Vallès, Barcelona, Cornellà de Llobregat, Gavà, Granollers, la Llagosta, Manresa, Mataró, Vic i Vilafranca del Penedès.

Altres llibres de l'autor