QUADERNS DE DRET LOCAL, NÚM. 11 (JUNY, 2006)
Butlletí o revista

QUADERNS DE DRET LOCAL, NÚM. 11 (JUNY, 2006)

Ponce, J. (Autor) / Requero, J.L. (Autor) / Arimany, Esteban (Autor)
Fundación Democracia y Gobierno Local

Quaderns de Dret Local, 11

- Algunes notes sobre el control judicial de la inactivitat administrativa. - La col·laboració publicoprivada en la provisió d'infraestructures i equipaments locals. - Societats pluriculturals i administracions locals: immigració, diversitat i convivència a les ciutats. Reflexions jurídiques. - L'organització municipal en el marc dels processos de reforma del règim local. - Competències administratives en el medi ambient. - Límits a l'actuació notarial en l'àmbit de les administracions públiques. - La, coneguda com, Llei del tabac i la seva aplicació a les empreses [Llei 28/2005, de 26 de desembre (BOE de 27 de desembre), de mesures sanitàries enfront del tabaquisme i reguladora de la venda, el subministrament, el consum i la publicacitat dels productes del tabac]. - La defensa dels ens locals enfront del fenomen del blanqueig de capitals. - Òrgans superiors i directius i l'organització de l'Ajuntament de Madrid. - La impugnació de l'acte d'adjudicació de plaça convocada a concurs a través del denominat recurs indirecte de bases (anàlisi de la sentència del Jutjat Contenciós Administratiu núm. 1 de Ciudad Real núm. 200/2004, de 8 de juliol de 2004).