Mirar enrere per mirar endavant
Llibre d'impressió a demanda

Mirar enrere per mirar endavant

Eines municipals per a una política pública feminista

De la Fuente, M. (Autor) / Paleo, N. (Autor) / Muntané, Isabel (Autor) / Alfama, Eva (Autor) / Freixanet, M. (Autor) / Gelambí, M. (Autor) / Alonso, Anna (Autor) / Gil, Mònica (Autor) / Jubeto, Yolanda (Autor) / Suero, Marta (Autor)
Coeditorial:
Institut de Ciències Polítiques i Socials

Eines
Sèrie:
Benestar i Ciutadania, 33

La publicació que teniu a les mans respon a la necessitat de poder repensar i reflexionar sobre les eines que es fan servir per aconseguir relacions igualitàries als municipis.

Aquest treball col·legiat tira la vista vint anys enrere per observar el present i projectar el futur. Ens parla de com s'han vingut organitzant i institucionalitzant les polítiques d'igualtat locals a Catalunya, i repassa algunes eines clau en favor de la igualtat de les que s'han dotat els municpiis. S'hi tracta l'estructura de les polítiques de gènere, els mecanismes de participació de les dones, els pressupostos amb perspectiva de gènere, el paper del coneixement, els indicadors i la formació, i el lloc que ocupa la comunicació local, amb la finalitat de reflexionar sobre el que s'ha construit i els importants reptes que hi ha per endavant per seguir acompanyant els municipis en el seu treball per a la igualtat entre les dones i els homes.