L'AMETLLA DEL VALLÈS DESAPAREGUDA

L'AMETLLA DEL VALLÈS DESAPAREGUDA

Tengo Valldeoriola, Crisant (Autor)
Editorial Efadós

978-84-18243-96-7

Catalunya Desapareguda

L'Ametlla del Vallès desapareguda és una aproximació a la història més moderna del poble. Per a alguns serà l'ocasió de recordar realitats que ja han conegut; a altres els servirà per descobrir una part del passat de la vila que potser desconeixien. Però per a tots serà l'oportunitat de fer un viatge en el temps a través de les imatges seleccionades i recollides en aquestes pàgines. Perquè es tracta precisament d'això, d'un recull de fotografies realitzades entre l'última dècada del segle xix i la dècada dels setanta del segle xx que testimonien el passat d'una comunitat i l'existència d'una Ametlla que ja no hi és.