GESTIÓ DEL BOSC PRIVAT AL QUEBEC (CANADÀ), LA / GESTIÓN DE LOS MONTES PRIVADOS EN QUEBEC (CANADÀ), LA

Autor:
Diputació de Barcelona. Àrea d'Espais Naturals. Of (Autor) / Mamarbachi, A. (Autor)
Editorial :
Categoria:
978-84-9803-016-7
Any d'edició:
Pàgines:
Col·lecció:
Quaderns d'informació tècnica, 8
Català , Castellà
Matèria:
Parcs naturals
Resum

Aquesta publicació recull l'experiència, que pot ser un model per a altres indrets amb característiques similars, desenvolupada al Quebec (Canadà) sobre l'aprofitament dels boscos privats. Mostra com se n'ha impulsat la planificació, la gestió i l'aprofitament a través de les Agències Regionals de Gestió Forestal, en les quals hi participen els propietaris forestals, els municipis, la indústria i l'Administració forestal. S'hi inclou, també, la traducció del text en castellà. Esta publicación recoge la experiencia, que puede ser un modelo para otros lugares con características similares, desarrollada al Quebec (Canadá) sobre como sacar el mayor provecho de los bosques privados. Muestra como se ha impulsado la planificación, la gestión y la optimización a través de las Agéncias Regionales de Gestión Forestal, en las cuales participan los propietarios forestales, los municipios, la indústria y la Administración forestal.