Folgueroles, batec d'un poble

Folgueroles, batec d'un poble

Història gràfica del darrer segle

Ajuntament de Folgueroles
Coeditorial:
Edicions de l'Albí

978-84-123790-8-2

L'objectiu d'aquest llibre és qu etothom pugui gaudir d'un recull d'aquelles fotografies que guarava la iaia al fons de l'armari, i que nignú no recordava que hi fossin...Aquelles imatges plenes de vivències i que són la història real del nostre poble, les que ens expliquen com era Folgueroles i la gent, les cases, la vida a pagès, la importància de la família, la religió, de les tradicions, dels inicis del teatre , de la guerra...Així doncs, amb Folgueroles, batecs d'un poble, posem a l'abast de tothom aquests batecs de vida dels veïns del nostre poble congelats a través d'una càmera fotogràfica: unes imatges desades dins una capsa de sabates i ben ordenades en els àlbums familiars.