ESTUDI DE LES RETRIBUCIONS DEL PERSONAL DELS AJUNTAMENTS DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA: EDICIÓ 2008

Crivillés, J. (Autor)

978-84-9803-337-3

Documents de Treball
Sèrie:
Govern Local, 5

Aquest estudi té la finalitat de ser un instrument vàlid per a la gestió de recursos humans dels ajuntaments de la província. Com a tal, esdevé una eina de treball que té l'objectiu de proporcionar referents retributius i de plantilla per a l'Administració local. Les dades s'analitzen per municipis i per comarques, a partir de les dades facilitades pels ajuntaments participants i de la informació recollida als butlletins oficials.

Articles relacionats