EQUIPAMENTS MUNICIPALS DE JOVENTUT, ELS: PROGRAMACIÓ, USOS I POTENCIALITATS DEL TREBALL EN XARXA

Coll, J. (Direcció) / Sutorra, O. (Direcció) / Camprubí, P. (Direcció)

978-84-7794-928-2

Eines de treball juvenil, 2

En el disseny que fem de les polítiques afirmatives entenem que calen arreu equipaments específics per a joves i que les diferències territorials no poden justificar noves desigualtats quan els estudis i les enquestes ens mostren, una vegada i una altra, que els joves tenen les mateixes necessitats d'experimentació, creativitat, sociabilitat i participació. Per tant, pensem que és urgent definir quines són les necessitats bàsiques que arreu del territori haurien d'estar cobertes en el camp dels espais i equipaments juvenils.

CONTINGUT: CD-ROM