DINAMITZACIÓ I INFORMACIÓ ALS CENTRES DE SECUNDÀRIA, UNA EINA EDUCATIVA

DINAMITZACIÓ I INFORMACIÓ ALS CENTRES DE SECUNDÀRIA, UNA EINA EDUCATIVA

Català
Villegas, M. (Autor) / Albornà, R. (Autor) / Bohé, L. (Autor) / Galán, N. (Autor) / Inglada, E. (Autor) / Macías, N. (Autor) / Madrid, O. (Autor) / Piédrola, À. (Autor)

978-84-9803-446-2

Col·lecció:
Documents de Treball
Sèrie:
Igualtat i Ciutadania, 16

L'Àrea d'Igualtat i Ciutadania promou espais de proposta i reflexió a l'entorn de polítiques que donen suport i garanteixen el desenvolupament de les persones i la seva capacitació per a l'exercici de la plena ciutadania. Aquesta publicació recull l'experiència de molts municipis en la intervenció socioeducativa als centres de secundària amb adolescents i joves, i a la vegada, aporta diferents reflexions expertes i propostes de futur. Actualment, en el programa PIDCES (Programa d'Informació i Dinamització als Centres d'Educació Secundària) hi participen més de 110 municipis i 300 instituts.