DESPESA DE CARÀCTER DISCRECIONAL DELS AJUNTAMENTS I EL SEU FINANÇAMENT, LA: EXERCICI 2004 I 2005

Esteller, A. (Autor) / Mas, D. (Autor) / Vilellas, M. (Autor) / Vilalta, M. (Direcció)

978-84-9803-304-5

Estudis
Sèrie:
Govern Local, 6

Amb aquesta publicació, la Diputació de Barcelona dóna continuïtat a la recerca iniciada l'any 2001 i aporta més dades sobre l'evolució de la despesa no obligatòria dels ajuntaments de la província i de Catalunya. Aquest estudi permet conèixer en detall quines són les prioritats de despesa dels ajuntaments catalans i quin impacte tenen els serveis locals no obligatoris a les seves finances, a escala quantitativa i qualitativa. En el context actual del debat obert sobre l'ordenació territorial i competencial de Catalunya, creiem que els resultats d'aquest estudi poden aportar informació rellevant per a la presa de decisions en aquest sentit.

CONTINGUT: CD-Rom