CULTURA I COMUNICACIÓ A L'ESPAI REGIONAL

CULTURA I COMUNICACIÓ A L'ESPAI REGIONAL

Diputació de Barcelona. Servei de Cultura. Centre (Autor)

Interacció: Materiales de política cultural, 1

El debat sobre cultura i comunicació ja no és exclusiu de la universitat ni dels cercles professionals del periodisme; ara interessa els reponsables de les decisions en matèria de política cultural. Creix la constatació que en els àmbits local i microregional les polítiques culturals i de comunicació comparteixen els objectius i les pràctiques de participació i suport a la creació artística d'integració entre cultura i economia. Aquest volum aplega testimonis i reflexions d'un important col·lectiu d'experts que prengueren el cas de Catalunya com un dels més il·lustratius per explorar un dels binomis socials amb més càrrega de futur: cultura i comunicació.