ATLAS DE RECURSOS SOBRE INMIGRACIÓN EXTRANJERA DE LA PROVINCIA DE BARCELONA

ATLAS DE RECURSOS SOBRE INMIGRACIÓN EXTRANJERA DE LA PROVINCIA DE BARCELONA

Castellà
Crespo, R. (Autor) / Delgado, C. (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea de Benestar Social (Autor) / Gràcia, M. (Direcció) / Cantero, P. (Direcció) / Pasqual, Ò. (Direcció)

Apareix ara la versió castellana d'aquest atlas elaborat per Rafael Crespo i Carmen Delgado, publicat originalment en català l'any passat. Amb una presentació àgil i pràctica, aquesta obra combina les dades estadístiques i les anàlisis, els mapes i els comentaris, per donar a conèixer els recursos socials adreçats a immigrants que els ajuntaments tenen a la seva disposició. Es tracta, sens dubte, d'una fita innovadora en aquest camp en què es juga la cohesió social de la ciutadania dels nostres municipis.