PLA D'EMPRESA: UNA INTRODUCCIÓ AL PLA D'EMPRESA PER A NOUS EMPRENEDORS

Diputació de Barcelona. Fons Social Europeu (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea de Promoció Econòmica (Autor) / Esade (Autor)
Coediciones:
Esade
978-84-7794-497-3
Economía. Empresa

El servei de Promoció Econòmica de la Diputació de Barcelona col·labora amb els ajuntaments en el suport a la creació de petites empreses que generen nova activitat econòmica i creen ocupació. Atès que una de les principals actuacions dels municipis és la formació de nous emprenedors per crear noves empreses competitives, aquest servei ha volgut impulsar la utilització de les noves tècniques de formació assistida amb aquest cd-rom amb tècniques multimèdia per a la introducció a la necessitat de fer el ple d'empresa previ a la posada en marxa d'un nou projecte empresarial.

Topografic
Arxiu General de la Diputació de Barcelona CD-1-66