GUIA PER AL PERSONAL TÈCNIC DE NOVA INCORPORACIÓ: SERVEIS LOCALS DE DINAMITZACIÓ DELS TEIXITS PRODUCTIUS

978-84-9803-283-3
Documents de Treball
Serie:
Desenvolupament Econòmic, 5
Materias:
Educación. Formación, Economía. Empresa, Trabajo

Aquesta publicació pretén orientar el personal del servei municipal que informa els emprenedors i les empreses per tal que puguin portar els seus projectes a terme. S'estudien aspectes com ara les competències professionals i els instruments d'autodiagnosi; l'anàlisi de l'entorn territorial i empresarial; els serveis municipals de suport; l'assessorament per a l'avaluació d'idees empresarials; el pla de comunicació; les habilitats de comunicació i negociació, i els aspectes clau del personal tècnic local.