MANUAL DE GESTIÓ PER A EMPRESES DE PRODUCTES ALIMENTARIS LOCALS I DE QUALITAT: XARXA PRODUCTES DE LA TERRA

Diputació de Barcelona. Àrea de Desenvolupament Ec (Autor)
978-84-9803-468-4
Documents de Treball
Serie:
Desenvolupament Econòmic, 14
Materias:
Administración local, Economía. Empresa, Alimentación. Gastronomía

La Xarxa Productes de la Terra, liderada per la Diputació de Barcelona i integrada per onze entitats supramunicipals, té per objectiu impulsar i enfortir el teixit empresarial del sector agroalimentari local de qualitat. La xarxa treballa amb un miler d'empreses que produeixen o elaboren prop de tres mil productes alimentaris per tal de millorar-ne la competitivitat i posar en valor el territori. Fruit del treball desenvolupat, la xarxa presenta aquest manual, que pretén aportar coneixement específics en l'àmbit de la gestió d'empreses d'aquest sector i ser una eina útil tant per a responsables de petits negocis -consolidats o de nova creació-, com per als tècnics dels serveis locals suport al teixit empresarial.

Otros libros del autor