HISENDES LOCALS: ANUARI 2009. OBSERVATORI ECONÒMIC LOCAL

Diputació de Barcelona. Àrea de Presidència. Direc (Autor)
978-84-9803-478-3
Estudis
Serie:
Govern Local, 20
Materias:
Administración local, Finanzas públicas. Impuestos

L'anuari 2009 de l'Observatori Econòmic Local és el resultat del treball realitzat per l'Observatori Econòmic Local de la Diputació de Barcelona, relatiu a la hisenda pública en l'àmbit de la Unió Europea, Espanya i Catalunya, amb especial incidència en el sector públic local a la província de Barcelona en tots els seus àmbits d'administració. En cada cas s'ha fet una anàlisi i comparativa de l'ingrés i de la despesa pública, la pressió fiscal i l'endeutament, entre altres magnituds d'especial interès. Aquest anuari vol ser una publicació de referència quant a la informació de les hisendes locals, en la qual alcaldes, regidors, tècnics municipals, universitaris i totes aquelles persones que hi tinguin interès, hi puguin trobar tota la informació relativa a la hisenda pública local.

CONTINGUT: CD

Otros libros del autor