BLOC DE LES ASSOCIACIONS LOCALS (GENER-JUNY, 2012)
Butlletí o revista

BLOC DE LES ASSOCIACIONS LOCALS (GENER-JUNY, 2012)

Catalán
Autoría
Diputació de Barcelona. Àrea de Presidència. Direc (Autor)

Colección:
Bloc de les associacions locals

Aquest número ens acosta als primers posicionaments públics de les associacions municipalistes en el debat sobre la reforma del govern local a Catalunya i Espanya. Juntament amb la situació economicofinancera dels municipis, aquest procés de reforma institucional ha ocupat en bona mesura la seva agenda de treball durant els darrers mesos, tal com també ha succeït amb les associacions municipalistes de països tan diversos com França, Itàlia o el Regne Unit. Les preocupacions i les propostes són diferents en cada cas, però vistes conjuntament demostren que la crisi econòmica està cridada a obrir una nova etapa en els governs locals europeus.

Otros libros del autor