XVI Jornades de la UE : La UE com a catalitzador de la innovació local
Llibre en Pdf

XVI Jornades de la UE : La UE com a catalitzador de la innovació local

Catalán
Diputació de Barcelona. Àrea de Presidència. Direc (Autor)

Jornades de la UE

Les XVI Jornades de la UE es van plantejar com un espai de reflexió al voltant de les experiències del diferents municipis de la província en temes europeus, així com a fòrum per identificar els reptes, les oportunitats i les línies estratègiques que es volen potenciar els propers anys. Aquesta intercanvi de visions, recollit en el present document, pot esdevenir una eina útil per construir un discurs que des de la perspectiva local pugui ser compartit per les institucions europees en la definició de la seva agenda política i en l'establiment de les línies d'acció prioritàries. D'igual manera pot servir per millorar la prestació dels serveis que la Direcció de Relacions Internacionals ofereix als municipis de la Diputació de Barcelona.

Otros libros del autor