- Autoría
- Diputació de Barcelona. Àrea de Promoció Econòmica (Autor) / Tarragó, M. (Autor) / Line Staff Consulting (Autor)
- Editorial:
- Diputació de Barcelona
- Coediciones:
- Diputación Provincial de Castellón
- ISBN:
- 978-84-7794-713-4
- Año de edición:
- 2000
- Páginas:
- 55
- Colección:
- Quaderns de promoció econòmica local, 2
En una bona part dels nostres municipis, el comerç és el principal sector productiu, ben decisiu, doncs, per a la competitivitat de l'Administració local. Calen, per tant, actuacions que complementin el seu tractament d'activitat generadora d'ocupació. En aquest context, un dels objectius de l'actual Pla de mandat d e la Diputació és la millora i l'ordenació de les zones i els equipaments comercials urbans, on destaquen els mercats municipals. Aquest volum analitza la situació actual, els criteris generals per a una nova política municipal en el sector i qüestions de reglamentació, gestió administrativa i comercial, horaris, ofertes i animació comercial.
Otros libros de la materia
Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació
¿Te interesa un tema específico? Conoce los destacados