EL FUTUR DELS GOVERNS LOCALS INTERMEDIS

PONÈNCIES

Diputació de Barcelona. Àrea de Presidència (Autor)
Agotado

La Diputació de Barcelona és una institució de govern local que treballa conjuntament amb els ajuntaments per a impulsar el progrés i el benestar de la ciutadania. El 8 i 9 de febrer de 2007, la Diputació de Barcelona, conjuntament amb la Fundació Democràcia i Govern Local i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies, va organitzar a l'Hospitalet de Llobregat una trobada de les diputacions de l'Estat, plantejada com un seminari per a reflexionar sobre el futur dels governs locals intermedis a Espanya. L'objectiu principal del seminari era aportar arguments a les diputacions, els cabildos i els consells insulars a l'hora d'orientar les seves funcions. La trobada es va configurar com un espai de debat des de perspectives diferents: jurídica, econòmica, política i d'anàlisi d'experiències europees. Aquesta publicació és una compilació de les intervencions de totes i tots els ponents que hi van participar.