FINLÀNDIA: EL GOVERN LOCAL A FINLÀNDIA

Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciè (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea de Presidència. Gabin (Autor)
978-84-9803-090-7
Món local, 16
Materias:
Administración local, Política

El govern local suposa una part fonamental en la societat finlandesa. El 20% de la població activa treballa per a un municipi. Actualment, al govern local se li plantegen reptes tant des dels nivells superiors com des dels inferiors. La governança en diferents àmbits, la regionalització i la pressió per aconseguir uns millors estàndards nacionals, així com les dificultats financeres, afegeixen pressió en la reforma d'estructures de govern local. Hi ha, a més, la necessitat que el govern local finlandès afronti els reptes que estableixen els nous patrons de la vida diària dels ciutadans.