Ágora de las ciudades. Los retos estratégicos de la gobernabiliad local  / Àgora de les ciutats: Els reptes estratègics de la governabilitat local / Agora of cities: The strategic callenges of local
Llibre en Pdf

Ágora de las ciudades. Los retos estratégicos de la gobernabiliad local / Àgora de les ciutats: Els reptes estratègics de la governabilitat local / Agora of cities: The strategic callenges of local

Catalán , Castellano , Inglés
Diputació de Barcelona. Àrea de Presidència. Direc (Director)

L'Àgora de les Ciutats és un espai de trobada d'alcaldes d'Amèrica Llatina, Europa i la regió Mediterrània, creat amb l'objectiu de fomentar el debat polític i l'intercanvi entorn de la governabilitat local i la valorització de l'acció dels governs locals.El Ágora de las Ciudades es un espacio de encuentro de alcaldes de América Latina, Europa y la región Mediterránea, creado con el objetivo de fomentar el debate político y el intercambio en torno a la gobernabilidad local y la valorización de la acción de los gobiernos locales.The Agora of Cities is a meeting of mayors from Latin America, Europe and the Mediterranean region created with the aim of promoting political debate and exchange on local governance and enhancement of local government action.