Ágora de las ciudades: el siglo XXI, El siglo de las ciudades / Àgora de les ciutats: El segle XXI, El segle de les ciutats  / Agora of cities : The XXI century, the century of cities
Llibre en Pdf

Ágora de las ciudades: el siglo XXI, El siglo de las ciudades / Àgora de les ciutats: El segle XXI, El segle de les ciutats / Agora of cities : The XXI century, the century of cities

Catalán , Castellano , Inglés
Diputació de Barcelona. Àrea de Presidència. Direc (Director)

L'Àgora de les Ciutats és un espai de trobada i d'intercanvi entre alcaldes, càrrecs electes, societat civil i sector privat vinculats a la gestió de les ciutats, amb l'objectiu de fomentar el debat permanent i l'intercanvi de coneixements sobre la governabilitat local per tal de fer front als reptes globals.El Ágora de las Ciudades es un espacio de intercambio para alcaldes, cargos electos, sociedad civil y sector privado vinculados a la gestión de las ciudades, con el objetivo de fomentar el debate permanente y el intercambio de conocimientos sobre la gobernabilidad local para afrontar retos globales.The Agora of Cities is a meeting-place and point of exchange between mayors, electedofficials, civil society and the private sector involved in managing cities, with the aim of encouraging ongoing debate and the exchange of knowledge in local governability in the face of global challenges.