TARR: AULA DE GOL

TARR: AULA DE GOL

Diputació de Barcelona. Servei d'Esports i Turisme (Autor)

L'Escola TARR va néixer de l'idealisme i de l'amor al futbol d un grup d'exjugadors prou coneguts (Antoni Torres, Joan M. Asensi, Carles Reixach i Joaquim Rifé) que varen comprendre perfectament que el futur del futbol depenia, en no petita mesura, del fet que les joves generacions trobessin oportunitats i mestres que els ajudessin a iniciar-se en la seva pràctica. I quins mestres millors que aquests jugadors de prestigi que han estat els ídols dels afeccionats al futbol? En això consisteix el gran encert de l'Escola TARR, i els resultats que ha aconseguit demostren que, efectivament, és un model d escola esportiva ideal per a molts infants i joves catalans. Aquest llibre dóna a conèixer la filosofia i els mètodes de l'Escola, amb l'esperança que això animi a la creació de moltes escoles similars.