Guia de comunicació per a projectes de participació ciutadana
Llibre d'impressió a demanda

Guia de comunicació per a projectes de participació ciutadana

Documents electrònics a l'administració

Catalán
Autoría
Martínez, I. (Autor) / Costa, C. (Autor) / Castellà, C. (Autor) / L'Apòstrof, SCCL (Autor)
Editorial:
Diputació de Barcelona

Año de edición:
2020
Páginas:
72

Colección:
Eines
Serie:
Benestar i Ciutadania, 20

Comunicar per participar i participar comunicant, dos valors que tota administració local hauria de potenciar. Aquesta publicació té per objectiu recollir les principals característiques d'un pla de comunicació per a projectes de participació ciutadana i algunes eines que ens permeten portar-lo a la pràctica.

El pla de comunicació d'una experiència participativa (ja sigui un procés o un espai estable de participació) dona coherència a les diferents accions comunicatives, permet fixar prioritats, organitza la feina i ajuda a aconseguir les fites que ens hem proposat. Però tot pla, i si és de comunicació també, ha de ser flexible, en particular en l'àmbit de la participació, on la resposta de la ciutadania és especialment determinant.

Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació