Guia de comunicació per a projectes de participació ciutadana
Documents electrònics a l'administració
- Autoría
- Martínez, I. (Autor) / Costa, C. (Autor) / Castellà, C. (Autor) / L'Apòstrof, SCCL (Autor)
- Editorial:
- Diputació de Barcelona
- Año de edición:
- 2020
- Páginas:
- 72
- Colección:
- Eines
- Serie:
- Benestar i Ciutadania, 20
- Bajo demanda. Disponible en 2-3 días para península
Comunicar per participar i participar comunicant, dos valors que tota administració local hauria de potenciar. Aquesta publicació té per objectiu recollir les principals característiques d'un pla de comunicació per a projectes de participació ciutadana i algunes eines que ens permeten portar-lo a la pràctica.
El pla de comunicació d'una experiència participativa (ja sigui un procés o un espai estable de participació) dona coherència a les diferents accions comunicatives, permet fixar prioritats, organitza la feina i ajuda a aconseguir les fites que ens hem proposat. Però tot pla, i si és de comunicació també, ha de ser flexible, en particular en l'àmbit de la participació, on la resposta de la ciutadania és especialment determinant.
Artículos relacionados
Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació
¿Te interesa un tema específico? Conoce los destacados