VINT-I-CINC BIBLIOTEQUES DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA

Guerrero, A. (Autor) / Ruiz de Erenchun, M. (Autor) / Ferreres, P. (Autor) / Gómez, B. (Traductor) / Berrill, S. (Traductor)
978-84-9803-285-7
Catalán , Castellano , Inglés
Bibliotecas. Archivos

Aquest volum és un tast de la vida cívica que batega a la Xarxa de Biblioteques Municipals. No és, de fet, una història de vint-i-cinc equipaments, sinó més aviat una radiografia del seu funcionament, en el qual es barregen la tradició històrica d'on provenen, amb el seu intens i viu ús actual. Es tracta, doncs, d'un testimoni de la vitalitat dels pobles i ciutats de la província de Barcelona, d'una celebració de la necessària passió pel coneixement de milions de persones, d'una invitació a tothom a sumar-se a l'impuls del saber que ofereixen a diari les biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la província de Barcelona.