DEL BIT AL LOGOS: PRESERVAR DOCUMENTS ELECTRÒNICS A L'ADMINISTRACIÓ LOCAL

Soler, J. (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea de Cultura. Oficina d (Director)
978-84-9803-328-1
Estudis
Serie:
Recursos Culturals, 4
Materias:
Administración local, Bibliotecas. Archivos, Comunicación. Tecnologías de la inf.

La implantació de l'administració electrònica als ajuntaments demana prendre consciència de la necessitat de preservar els documents electrònics. L'objectiu d'aquest estudi és oferir instruments per a una bona gestió, que ha de preveure la conservació a llarg termini i la selecció ajustada i mesurada dels documents a preservar. La responsabilitat d'aquest procés recau en arxivers, informàtics, juristes, enginyers d'organització i polítics. La Xarxa d'Arxius Municipals (XAM), l'instrument de cooperació de la Diputació de Barcelona amb els arxius municipals de la província, ha impulsat aquesta publicació amb la finalitat de donar suport als ajuntaments en la tasca de vetllar per una administració electrònica eficient i sostenible.