PROTOCOLS D'ACTUACIÓ EN CAS DE DESASTRES EN ELS ARXIUS

PROTOCOLS D'ACTUACIÓ EN CAS DE DESASTRES EN ELS ARXIUS

Borrell, À. (Autor) / Bello, C. (Autor) / Vicente, C. (Director) / Zamora, J.E. (Director)

978-84-9803-188-1

Colección:
Estudis
Serie:
Recursos Culturals, 2

La conservació del patrimoni documental és una funció essencial dels arxius municipals. Davant del risc que un arxiu pateixi un desastre o qualsevol tipus d'ensurt que faci perillar la conservació dels documents que custodia, sempre cal poder gestionar tres moments: l'abans, el durant i el després.Aquesta publicació vol contribuir a potenciar la prevenció, a elaborar plans d'emergència i plans de recuperació amb l'objectiu final que els arxius municipals disposin de les eines adients per tal d'evitar o, en la mesura del possible, minimitzar situacions de risc o desastre.

CONTINGUT: Fulletó