SAM: SUPORT A LA GESTIÓ AMBIENTAL D'ACTIVITATS EN EL MUNICIPI, NÚM. 9 (MARÇ, 2004)

Diputació de Barcelona. Àrea de Medi Ambient (Autor) / Pich, M. (Autor) / Pruna, I. (Autor) / Rabella, R. (Autor) / Gonzalvo, I. (Autor) / Cucurull, D. (Director) / Fuentes, S. (Director)
Butlletí o revista
SAM, 9
Medio ambiente. Sostenibilidad

Tot coincidint amb la promulgació duna nova legislació acústica que afecta totes les administracions, la revista SAM ha dedicat aquest monogràfic a la contaminació acústica. Sha fet una tria multidisciplar de col·laboradors per abordar el problema de la contaminació acústica des de diferents vessants. Ofereix un panorama divers que pot ajudar els ajuntaments, els quals, amb lentrada en vigor de la Llei 37/2003, del soroll, han de vetllar per fer complir els límits fixats en els seus mapes acústics.