SAM: SUPORT A LA GESTIÓ AMBIENTAL D'ACTIVITATS EN EL MUNICIPI, NÚM. 9 (MARÇ, 2004)

Diputació de Barcelona. Àrea de Medi Ambient (Autor) / Pich, M. (Autor) / Pruna, I. (Autor) / Rabella, R. (Autor) / Gonzalvo, I. (Autor) / Cucurull, D. (Director) / Fuentes, S. (Director)
Butlletí o revista
SAM, 9
Medio ambiente. Sostenibilidad

Tot coincidint amb la promulgació d una nova legislació acústica que afecta totes les administracions, la revista SAM ha dedicat aquest monogràfic a la contaminació acústica. S ha fet una tria multidisciplar de col·laboradors per abordar el problema de la contaminació acústica des de diferents vessants. Ofereix un panorama divers que pot ajudar els ajuntaments, els quals, amb l entrada en vigor de la Llei 37/2003, del soroll, han de vetllar per fer complir els límits fixats en els seus mapes acústics.