Les solucions basades en la natura en l'àmbit municipal
Llibre d'impressió a demanda

Les solucions basades en la natura en l'àmbit municipal

Catalán
Sekulova, Filka (Autor) / Baró, Francesc (Autor) / Campos Rodrigues, Luís (Autor) / Llabrés Payeras, Antoni (Autor)

Eines
Serie:
Medi Ambient, 2

La gerència de Serveis de Medi Ambient presenta en aquesta publicació el concepte de solucions basades en la natura (SbN), un instrument emergent de gestió que es consolida en el context actual de crisi ecològica i emergència climàtica.

D'aquesta manera es pretén intensificar els processos ecològics a la ciutat amb intervencions inspirades en la imitació de les funcions ecològiques naturals, amb l'objectiu de millorar la salut de les persones, les funcions ambientals i la biodiversitat de l'entorn urbà.

El llibre presenta un important catàleg de solucions basades en la natura que recull una vintena de les aplicacions més reeixides del concepte en municipis d'arreu del món i del nostre entorn. Les propostes han estat compilades per un dels millors equips de recerca europeus en la matèria.