PLA DE CULTURA DE L'HOSPITALET DE LLOBREGAT: L'HOSPITALET, CIUTAT I CULTURA

Diputació de Barcelona. Àrea de Cultura. CERC (Autor) / Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat (Autor)
Agotado

Aquesta publicació vol ser una aportació, des de l'àmbit de la cultura, en la construcció d'un Hospitalet que està canviant. La nova realitat social de la ciutat, les oportunitats que generen els nous equipaments i programes i els canvis estructurals i socials previsibles porten a considerar que l'Hospitalet de Llobregat ha de contemplar la cultura com un element decisiu en el seu creixement i desenvolupament. El Pla de Cultura de l'Hospitalet, impulsat per l'Ajuntament, en el qual han participat prop de tres-cents persones prou significatives de la cultura de la nostra ciutat, vol ser una contribució amb aquesta nova aposta estratègica de la ciutat, que només serà possible a partir de la iniciativa ciutadana en matèria cultural, tal i com s'ha posat de manifest en l'elaboració d'aquest Pla.