MANUAL DE DESARROLLO DE AUDIENCIAS
DESDE LA PROXIMIDAD
- Autoría:
- López, Ferran (Autor) / Fernàndez, Muntsa (Traductor)
- Editorial:
- Diputació de Barcelona
- Categoría:
- Llibre d'impressió a demanda
- Año de edición:
- 2020
- Colección:
- Herramientas
- Serie:
- Cultura, 1
- Idioma:
- Castellano
- Materia:
- Cultura
- Bajo demanda. Disponible en 2-3 días para península
Este manual tiene como objetivo poner al alcance de las personas que gestionan los equipamientos culturales municipales una metodología, con un enfoque eminentemente practico, que les permita desarrollar una audiència, hacerla crecer en amplitud, pero también en profundidad. En otras palabras, aumentar la cantidad de público, pero también serle más utiles y relevantes. Establecer con él más relaciones y relaciones más intensas, provechosas para ambas partes.
A partir que la premisa que los gestores culturales municipales gestionan dinero público y prestan un servicio con una clara orientación al ciudadano por encima de los resultados económicos, se proponen un conjunto de herramientas de marketing cultural que han sido plenamente contrastadas por los ayuntamientos de Vilafranca del Penedès, Sant Andreu de la Barca, Vilanova i la Geltrú, Arenys de Mar, Sant Joan Despí y Cardedeu con el asesoramiento de la Oficina de Difusión Artística de la Diputación de Barcelona.
Otros libros de la materia
-
CULTURA, PANTALLES I PANDÈMIA2021Diputació de Barcelona. Àrea de Cultura. CERC / Pivetta Contreras, EmmaEl 2020 serà recordat com l'any que un virus ens va obligar a tancar-nos a casa, es va capgirar la quotidianitat i els criteris d'actuació de la majoria van canviar. Per a les àrees locals de cultura haurà estat un any de canvis i de reflexió: De canvis en la manera de treballar, en els canals per dialogar amb la ciutadania, en les vies de difusió dels esdeveniments o en els pr...Papel ebook
10,00 €
-
MANUAL DE DESENVOLUPAMENT D'AUDIÈNCIES2020López, FerranAquest manual té com a objectiu posar a l'abast de les persones que gestionen els equipaments culturals municipals una metodologia amb un enfocament pràctic, que els permeti desenvolupar una audiència, fer-la créixer en amplitud però també en profunditat. Això vol dir augmentar la quantitat de públic, però també ser-li més útils i rellevants.Establir-hi més relacions i relacion...Papel ebook
5,00 €
-
ENQUESTA DE PARTICIPACIÓ I HÀBITS CULTURALS2020Domènech, Marta / Partal, Adriana / Diputació de Barcelona. Àrea de Cultura. CERCEl coneixement dels hàbits i les pràctiques culturals de la ciutadania constitueix un element essencial per a la presa de decisions en política cultural. EN el cas dels municipis, la proximitat dels governs locals amb la població facilita una relació de tu a tu que els dóna una aproximació directa a les inquietuds i els interessos culturals dels ciutadans. Ara bé, només els pro...Papel ebook
5,00 €
-
L'OCUPACIÓ CULTURAL EN L'ÀMBIT PÚBLIC2020Villarroya, Anna / Carreño, Tino / Vila, Mònica / Julià, Marga / Gargallo, Laia / Roig, AinaEn el context cutlural, com en la resta d'àmbits, les dades han agafat una importància creixent al llarg dels darrers anys, de manera que cada vegada disposem d'una informació més acurada sobre el sector cultural català. Malgrat tot, encara sabem ben poc sobre les persones que en formen part i sobre les condicions laborals en què exerceixen les seves funcions. Amb aquest inform...Papel ebook
5,00 €