PERÍMETRE DE PROTECCIÓ PER A LES CAPTACIONS MUNICIPALS D'AIGUA POTABLE DE LA COMARCA DEL GARRAF

Catalán
Coromines, J. (Autor)

978-84-7794-530-7

Estudis i monografies, 19

En aquest volum publiquem un estudi d'avaluació de l'estat dels aqüífers. A causa de les formacions geològiques i la seva proximitat al mar, s'ha fet necessària la realització d'aquest treball, el qual ha de servir per establir mesures que des d'un punt de vista hidrogeològic, siguin més adients per preservar les captacions d'aigua subterrània i, alhora, per establir els paràmetres de protecció adequats.