ORGANISMES I EMPRESES MUNICIPALS DE GESTIÓ EN L'ÀMBIT DE L'URBANISME, LA PROMOCIÓ I ELS SERVEIS MUNICIPALS: UNA APROXIMACIÓ A LA SEVA REALITAT A LA PROVÍNCIA DE BARCELONA

Anglada, C. (Autor) / Lasa, A. (Autor) / Prior, V. (Autor)
978-84-7794-210-8
Papers de gestió, 5
Materias:
Administración local, Urbanismo

Els organismes autònoms i les empreses municipals han proliferat de manera notable els darrers anys. Es tracta dinstruments al servei de les corporacions locals que formen part d'un procés de renovació de les seves eines de gestió. Aquest número de "Papers de gestió" presenta la seva realitat a la província de Barcelona a partir dun qüestionari que el Servei d'Acció Local va trametre a tots els ajuntaments. El llibre inclou un directori d'organismes i empreses de gestió local, un resum del marc legal que els defineix i un model d'estatuts.
Extracte del sumari:
- Formes de gestió dels serveis públics.
-Anàlisi del resultat de lenquesta realitzada pel Servei d'Acció Local.
- Directori d'organismes i empreses de gestió local.
- Models d'estatuts.

Topografic