ORGANISMES I EMPRESES MUNICIPALS DE GESTIÓ EN L'ÀMBIT DE L'URBANISME, LA PROMOCIÓ I ELS SERVEIS MUNICIPALS: UNA APROXIMACIÓ A LA SEVA REALITAT A LA PROVÍNCIA DE BARCELONA

Anglada, C. (Autor) / Lasa, A. (Autor) / Prior, V. (Autor)
978-84-7794-210-8
Papers de gestió, 5
Materias:
Administración local, Urbanismo

Els organismes autònoms i les empreses municipals han proliferat de manera notable els darrers anys. Es tracta d instruments al servei de les corporacions locals que formen part d'un procés de renovació de les seves eines de gestió. Aquest número de "Papers de gestió" presenta la seva realitat a la província de Barcelona a partir d un qüestionari que el Servei d'Acció Local va trametre a tots els ajuntaments. El llibre inclou un directori d'organismes i empreses de gestió local, un resum del marc legal que els defineix i un model d'estatuts.
Extracte del sumari:
- Formes de gestió dels serveis públics.
-Anàlisi del resultat de l enquesta realitzada pel Servei d'Acció Local.
- Directori d'organismes i empreses de gestió local.
- Models d'estatuts.

Topografic