MÓN LOCAL I DIVERSITAT: ESTRATÈGIES, POLÍTIQUES I SERVEIS MUNICIPALS PER A LA INTEGRACIÓ DE PERSONES IMMIGRANTS NO COMUNITÀRIES

Serra, A. (Autor) / Consorci de Recursos i Documentació per a l'Autono (Autor) / Belil, M. (Autor) / Narbona, L.M. (Autor) / Roig, M. (Director) / Barenys, R. (Director) / Sorolla, L.A. (Director)
Coediciones:
Consorci de Recusos per a la Integració de la Dive

Aquest llibre apunta elements de reflexió i referència per als governs locals, amb l'objectiu de posicionar-se davant del fet migratori i estimar els canvis d'actuació i les variacions pressupostàries que els nous fenòmens demogràfics comporten. Aquest informe facilita la contextualització dels moviments migratoris actuals, al mateix temps que ajuda a racionalitzar els canvis que aquests moviments impliquen.

Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació

¿Te interesa un tema específico? Conoce los destacados