MÓN LOCAL I DIVERSITAT: ESTRATÈGIES, POLÍTIQUES I SERVEIS MUNICIPALS PER A LA INTEGRACIÓ DE PERSONES IMMIGRANTS NO COMUNITÀRIES

Serra, A. (Autor) / Consorci de Recursos i Documentació per a l'Autono (Autor) / Belil, M. (Autor) / Narbona, L.M. (Autor) / Roig, M. (Direcció) / Barenys, R. (Direcció) / Sorolla, L.A. (Direcció)
Coeditorial:
Consorci de Recusos per a la Integració de la Dive

Aquest llibre apunta elements de reflexió i referència per als governs locals, amb l'objectiu de posicionar-se davant del fet migratori i estimar els canvis d'actuació i les variacions pressupostàries que els nous fenòmens demogràfics comporten. Aquest informe facilita la contextualització dels moviments migratoris actuals, al mateix temps que ajuda a racionalitzar els canvis que aquests moviments impliquen.