MILLORES EN LA SOSTENIBILITAT DE L'ÚS DE L'AIGUA EN ELS ESPAIS PÚBLICS ENJARDINATS

Aranda, X. (Autor) / Savé, R. (Autor) / Herralde, F. de (Autor) / Biel, C. (Autor) / Cucurull, D. (Director) / Pruna, I. (Director) / Coll, E. (Director)
978-87-980365-2-4
Estudis
Serie:
Medi Ambient, 3
Materias:
Jardines, Medio ambiente. Sostenibilidad
Agotado

Una millor gestió de la demanda de recursos hídrics --que inclou un ús més sostenible de l'aigua en l'espai públic municipal, així com l'aprofitament de recursos alternatius per part dels municipi-- poden ser actuacions molt útils i necessàries per afrontar els reptes dins l'àmbit del cicle de l'aigua en termes de millora de la gestió i finançament dels serveis públics ambientals a curt termini, i d'adaptació al canvi a mitjà i llarg termini. En el marc del suport de la Diputació de Barcelona al món local, i en conveni amb la Fundació AGBAR, s'ha elaborat aquest estudi, que recull les millors tècniques disponibles i exemples d'experiències locals d'aplicació sobre la millora de la gestió de l'aigua en els espais públics enjardinats.

Topografic
Arxiu General de la Diputació de Barcelona Bib-113