MESURA DE LA SATISFACCIÓ DEL CIUTADÀ EN RELACIÓ AL COMERÇ DELS CENTRES URBANS
- Autoría:
- Diputació de Barcelona. Àrea de Promoció Econòmica (Autor)
- Editorial:
- Diputació de Barcelona
- Categoría:
- Llibre
- Año de edición:
- 2003
- Páginas:
- 124
- Idioma:
- Catalán
- Materias:
- Comercio, Consumo
Localización
Topografic | |
---|---|
Arxiu General de la Diputació de Barcelona | M-4-310 |
Otros libros de la materia
-
GUIA DEL MERCAT SOCIAL2019García Jané, J. / Suriñach, R.El mercat social és una xarxa estable de transaccions entre entitats d'economia social i solidària (o les que hi són properes), consumidors responsables i estalviadors-inversors ètics que s'orienta a satisfer el màxim nombre de necessitats, juntament amb béns comuns i béns públics, per mitjà de relacions d'intercanvi, cooperació i solidaritat. La guia que us oferim presenta e...Papel ebook
5,00 €
-
GUIA METODOLÒGICA PER A LA REGULACIÓ DELS USOS DELS LOCALS COMERCIALS EN PLANTA BAIXA2011Jiménez, C. / Manubens y Asociados, S.L. / Barcelona Economia, S.L. / Izquierdo, C. / Batalla, M.E. / Orús, P.Aquest manual vol ser una eina pràctica que doni respostes als ajuntaments per a la regulació dels usos dels locals comercials en planta baixa. La guia, escrita en clau local, te per objectiu posar a disposició dels ajuntament una metodologia de treball que els sigui útil en una de les qüestions cabdals en l'ordenació i la planificació de l'espai i l'activitat comercial. Prese...Papel ebook
5,00 €
-
MANUAL PER A LA INCORPORACIÓ DE LA PERSPECTIVA DE GÈNERE A L'ÀMBIT DEL COMERÇ URBÀ2011Vidal, C. / Jiménez, C. / Codina, P. / Orús, P. / Batalla, M.E.La voluntat d'aquest manual és donar eines i pautes als ajuntaments per incorporar la perspectiva de gènere en els instruments que té al seu abast, per a l'ordenació comercial del territori i en l'àmbit del comerç urbà en general. El manual s'estructura en un primer bloc teòric, un segon lloc pràctic i un tercer de més estratègic. A més proporciona un sistema d'indicadors en re...Papel ebook
5,00 €
-
GUIA PER A LA CREACIÓ D'UN COMERÇ AL DETALL2008D'Aleph, S.A. / Diputació de Barcelona. Àrea de Desenvolupament EcAquesta guia és un instrument de suport més que el Servei de Teixit Productiu ofereix al personal tècnic local en l'àmbit de la promoció econòmica i, concretament, de la creació i consolidació d'empreses. És una eina especialment adreçada a emprenedors que tenen projectes empresarials relacionats amb el comerç al detall. És recomanable que la utilitzin amb el suport del person...Papel ebook
5,00 €
Otros libros del autor
-
AgotadoHERMES: OBSERVAR PER ACTUAR: JORNADA BARCELONA, 6 DE MAIG DE 2003: PONÈNCIESDiputació de Barcelona. Àrea de Promoció Econòmica
0,00 €
-
AgotadoPAUTES PER A L'ELABORACIÓ DE LA PROGRAMACIÓ 2002 EN EL MARC DE L'ESTRATÈGIA DE PACTES TERRITORIALS DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I OCUPACIÓDiputació de Barcelona. Àrea de Promoció Econòmica
0,00 €
-
AgotadoGUIA DE TRÀMITS I INCENTIUS PER A LA CREACIÓ D'EMPRESESDiputació de Barcelona. Àrea de Promoció Econòmica
0,00 €
-
AgotadoÀREA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA I OCUPACIÓ: BUTLLETÍ INFORMATIU, NÚM. 7 (OCTUBRE, 2000)Diputació de Barcelona. Àrea de Promoció Econòmica
0,00 €