- Autoría
- García Jané, J. (Autor) / Suriñach, R. (Autor)
- Editorial:
- Diputació de Barcelona
- Año de edición:
- 2019
- Páginas:
- 109
- Colección:
- Eines
- Serie:
- Economia i treball, 7
- Bajo demanda. Disponible en 2-3 días para península
El mercat social és una xarxa estable de transaccions entre entitats d'economia social i solidària (o les que hi són properes), consumidors responsables i estalviadors-inversors ètics que s'orienta a satisfer el màxim nombre de necessitats, juntament amb béns comuns i béns públics, per mitjà de relacions d'intercanvi, cooperació i solidaritat. La guia que us oferim presenta els elements conceptuals bàsics del mercat social i els connecta no només amb l'economia social i solidària sinó també amb el desenvolupament humà local. D'altra banda, el document aporta un esquema metodològic que integra la producció de béns i serveis, les finances i el treball per desplegar estratègies de mercat social. A més, recull casos d'interès -un total de vint-i-nou hi són sistematitzats- que poden inspirar els àmbits locals quan es tracti d'emprendre iniciatives.
Otros libros de la materia
Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació
¿Te interesa un tema específico? Conoce los destacados